söndag 15 april 2012

Idag är det städ-dag här på torpet- MÅSTE röja upp innan jag får scrappa något nytt... hittar inte mina saker längre i röran :) Så det blir att visa något som jag gjort för ett tag sedan ... Jag hittade ett så fint gammalt fönster uppe på lagårdsvinden , men det saknade glas, så då tog jag helt sonika och altrade det till en välkomsttavla att ha på glasverandan istället . Jag använde mig av Maja designs http://www.majadesign.nu/  fina pappersserie Lantliv/Skärgårdsliv,lite wellpapp, band och knappar. Eftersom papperen  känns väldigt textila-lite som bond-romantiska tyger tycker jag- så tänkte jag lite lapptäcke när jag pysslade ihop mina rutor.
Hoppas er Söndag är lugn och härlig , med tid för lite scrappning och annat skoj :) Kramizar/ Angelica
I noticed that the google-translation to english was a bit weird , so I think I´ll write it down myself, for my friends from overseas :) Today it´s cleaning and tidy-up day at my cottage, cause I can´t find my scrapping-stuff in the mess...-and i have forbidden myself to do anyting scrappy until I´ve finished :)So I´ll show you something that i made a while ago. I found a lovely shabby old window in my barn , that lacked glass.And since i had longed to do some kind of welcome sign on my porch , i figured this window could work... I used the papers from Maja Designs line "skärgårdsliv/lantliv" which has a lovely vintage textile feel to it, so I wanted to do someting " patch-work-ish"and this is the result...kind of like it, although it ended up a bit more colorful than I had intended... Hope you all have a lovely calm and scrappy sunday, Hugz / Angelica

6 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev. Själv har vi satt speglar i några gamla fönster. Städa lungt:)
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Such a cool idea! Love those off the page projects! Have seen a few lately so it gets me inspired to start one! Hope you got your cleaning done - Iknow its one of those jobs that have to be done but must admit its more fun scrapping LOL!

      Radera
    2. sorry dont know what happend to my first comment - cyberspace - i think I accidently removed it instead of publicising it LOL! It was all good comments but!

      Radera
  3. Your work is stunningly beautiful. I love it all! Hugs!

    SvaraRadera